26 Mayıs 2011 Perşembe

Son Mektup ..!

Oysa bu fotoğrafı çekilirken ne mutluyduk :) ?
Ama senin ruhundaki fahişelik duygusunu yakalayamamış çeken fotoğrafçı , gözükmemiş , yansıtamamış :)
Olsun bittin ve gittin :)
Orospu bile diyemiyorum sana neden mi? ' Çünkü Orospular para karşılığı birşeyler yapıyorlar sen bedavaya veriyosun O'na bile laik değilsin '


Bir süre, hayallerini gerçek diye yaşayan kişi, yaşadıklarında neyin hayal neyin gerçek olduğunun farkına varınca, büyük bir sarsıntı yaşar. Kişinin belirli bir anda yaşadığı, hep hayalleridir yada, aldanmalarını; gerçeklerini ise hep sonradan, çok sonradan, geçmişi olarak yaşar yani: Kişiyi belirleyen hep gerçekler olduğu halde, yaşadığı, hep, hayalleridir. Kişinin yaşadığı gerçeklerdir, doğru;  ama ,  gerçeklerini hep bir hayal kipi içinde yaşar.. Kişinin hayalleri gerçek değildir, doğru; ama hayallerini hep bir yoğun gerçeklik duygusuyla yaşar. Şimdi; hangisi gerçekten gerçektir acaba? ... Hayallerinde gerçekten direnen kişiye gerçekler ne yapabilir ki?...

Ez te hez dikim Tu zeriya mini…
            Anlamı: Seni seviyorum. Benim sevgilimsin.

O yağmurda , sadece o yağmurda değil de her yağmurda yanında olmak isterdim , zaten bir gün öle bir yağmurda beraberdik , çok mu soğuktu ? Evet çok soğuktu,yan yanayken sıcak mıydı ? evet sıcaktı ...
Peki istiklal caddesine verebildik mi sıcaklığımızı , hani o yokuşlardaki hızlıca yürüyüşlerimiz , iyiydi sanki ? İyiydi ... Şemsiyemiz yoktu , sırılsıklamdık (Aşıktık) ama neresi güzeldi , sadece bir yeri bütün istiklal caddesi boyunca elin kolumdaydı , güzeldi , güzel olacaktı .. Oldu da yarım kaldı , kaldığı yerden de devam etmeli ..

@ 96t durağı ...

Artık yeni bir şeyler yapmak lazım , hayatı renklendiren , sadece bir anlık için hayata renk katan fotoğraflar değil mi ? Eee madem durma gel ,yeni mekanlar , cihangir , sıraselviler bekler beni ... soğuk esintili bir akşama davet !!

“Seni soruyorlar.. öldü mü diyeyim, yoksa dönecek mi ? İkisi de imkansız değil mi ? Çünkü biliyorum; asla geri dönmezsin, ve biliyorsun; sen benim için asla ölmezsin

Bilir misin , çok güzel şarkılar ve şarkıcılar var . Bob Marleyin bir sözü var nasıl da yazmış dersin , sen diyorsun ya bana çok güzel mektuplar yazılar yazıyorsun diye … Bir de şu adamın yazdığına bakıver … Okuduktan sonra zaten tekrar okursun …

“ Onun ilk aşkı olmayabilirsin,son aşkı da;hatta bir tanesi de.Daha önce aşık oldu,tekrar olabilir,ama şuan seni seviyorsa daha ne olabilir ki? Tıpkı senin gibi o da mükemmel değil ve ikiniz birlikte asla mükemmel olmayabilirsiniz.Ama şayet o seni güldürebiliyorsa iki kez düşündürebiliyorsa kabul edersin ki;insanlar hata yaparlar,onu seninle tutmaya çalış ve ona verebileceğin her şeyi ver.Seni günün her anında düşünmüyor olabilir ama sana kırabileceğini bildiği bir parçasını verecektir;kalbini.Yaralama onu,değiştirmeye çalışma,çözümlemeye kalkma ve verebileceğinden fazlasını bekleme.Sen mutlu ettiğinde gülümse,kızdırdığında farketmesini sağla ve yokken özlediğini bil. “

İlk başta dediği söz gibi ‘ Senin ne İLK ne de SON aşkın oldum ‘ en çok bu koydu … İlk’i olamazdım ama Son olmaya adaydım .. Yanılttın …

Bilerek saçmalamak istiyorum ağlayacağını sanmıyorum bile …
Çünkü hiç sevilmedim birazcık bile , hala hoşlanıyor olabilirsin ama , sende ben çoktan bitmişim .. Sevgilim ..!
Biraz da ablamın günlüğünden birkaç  şey çalmak istedim … Ağlatmak için belki de ..
            Mektup şöyle başlıyor , ODA’DA bir gün … 

Ağlıyorum şu saat, unutma beni ağlatan sensin. Uyutmayan, hayatı zindan eden sensin. Ne hayat tat veriyor, ne o olmazsa olmaz dediğim bilgisayar, ne hava, ne ekmek, ne su,.. sadece ama sadece sensin o tat. Sensin benim hayatım, sensin.
Benden vazgeçmemi mi istiyorsun? Tamam kabul. Çıksın birisi güneşe yazsın adını (benim yazdığımın yanına) vazgeçerim senden. Ya da sağır bir ressam, toprağa düşen gülün sesini çizsin bir kağıda o zaman vazgeçerim senden. O zaman vazgeçerim anlıyor musun? VAZGEÇMEM SENDEN.
Benden kalan birkaç gözyaşı var bu kağıtta, sana olan aşkım var. Eğer bir gün ağlarsın olur ya! Bu kağıda ağla. Göz yaşlarımız mutlu olsun sonunda. Onlar kavuşsunlar aşklarına. Biz kavuşamasak da.
Hem ben seni kime vazgeçerim? Kimse senin dudaklarındaki sıcaklığı vermiyor, kimse vermiyor sendeki o güzel kokuyu, kimse hissettirmiyor senin tenindeki buğuyu, hayali, kimse bakamıyor senin baktığın gözlerle bana, kimse senin dokunduğun hatta . vurdun gibi vurmuyor bana, kimse tutmuyor senin ellerinle, kimse sarmıyor senin gibi kollarıyla, kimse ama kimse sendeki aşkı bana vermiyor. Ben sana mecburum, sonu olmasa dahi.
Kalbim uçarsa o kelimelerin arasına okurken yakala onu, iyi bak incitme olur mu? Arkadaş et kendi kalbinle, dost olsunlar, aşık olsunlar birbirlerine, ölesiye . hem de, sımsıkı sarılsınlar hiç bırakmasınlar birbirlerini, varsın ben onsuzda yaşarım, yeter ki onlar mutlu olsunlar.Sana soruyorum? Yakışıklı değilim, çok zeki değilim ama aşkım yetmez mi sana? Neden ben değil de seni sevmeyen bir başkası ya da benim kadar değer veremeyen birisi. Neden? Şunu unutma; Kırmızı güllere ulaşmak isteyenler ayakları altında ezilen papatyaların farkına varamazlar.
Senin uğruna vazgeçmeyeceğim şey yok. Gururum hariç. O zaman neden ben değilim, neden başkası, sana başkasının ellerinin dokunmasına dayanamam. Buna dayanamam anlıyor musun beni? Neden ben değilim Allahım? Sebebi ne? Neden Allahım neden?
Sana tapıyorum anlıyor musun? Sana tapıyorum? Neden sanıyorsun sizin sınıfa her . teneffüs gelişim? Neden sanıyorsun hep başka konular arayışım.
Hem sana kıyarım hem kendime? Ölümü dahi göze alırım sensin hayat zaten ölüm bana? Bunlar şaka gibi geliyor ama ben sana kıyamam . Kıyamam sana biliyorsun. Aşkım beni dağlasa da, aşkın beni mecnun yapsa da, sana kıyamam. Son söylemek istediğim seninle son defa konuşmak istiyorum ve diyorum ki seni çok seviyorum.

Şimdi daha iyi anladım ben yazar falan olamam , kitabımı daha bitiremedim bile , benim olan sevgilimi çaldırdım benden bir bok olmaz … Artık kimse bana güvenmez birini emanet bile edemez …

          Diyorsun ya Nurhak yukarıda ki çok seviyor seni , peki seviyorsa neden elimden her şeyi alıyor .. Neden ? En son sen gittin , öyle bir gittin ki bir fotoğrafını gördüğüm zaman biriyle kalbim acıyor bıçak saplanıyor farkında olamıyorsun … Çünkü artık sadece konuşuyorsun zaman geçiyor vs. Şuan desem senle konuşmak istemiyorum desem , NEDEN sorusunu sormadan , sen bilirsin dersin …
İlk günden beri koca bir yalanın içine soktun beni , ilişki isteği yapmamak , fotoğraf koymamak … Sırf o görmesin yada biri ona söylemesin diye yapmadın , onu kaybetmek istemiyordun ve hala onu seviyordun …
Sana 2 ay içinde verdiğim değeri kimseye vermedim ama sen birazcık bile değer vermedin bana … Yaşadıklarımızı anlatacağım dediğimde yüreğin ağzına geliyor , çünkü onu seviyorsun ve kaybetmek istemiyorsun … “ Ona emin ol SENİ SEVMİYORUM bile demedin “ .. Yalan söylüyorsun ya , hep kendini kandırıyorsun …  Yazık oluyor kendini kandırıyorsun YAPMA !…

            Sonlara doğru yaklaştık , seni cumartesi günü 2 kere aldattım … Nasıl mı kulağına fısıldayarak anlatacağım sana , belki nefesimden dolayı ağlayacaksın , çünkü kötü bir aldatmaydı …


Biraz daha biraz daha mektuplarla anlatalım bazı şeyleri …
            En büyük yanılgım, bir soluktan umutlanıp, başa sarmam mıdır, yetti dediğimin kıyılarından sıyrılıp? Bunu kabullenmek ne zordur oysa bil(ebil)sen! Anka da yorulur sevdiğim... Anka da yorulur… Dirilip ölmekten!

Yoruldum…

            Sınavlardan sonra gelecektin yanıma terasa , bizim buralarda ki en güzel yerleri göstermeye … Bana hala güvendiğinin göstergesi , asla yanıltmak yoktu içinde , doğrusu hala bir umut var ama benim korktuğum başıma geldi ilk defa şimdi seni istemiyorum diyebiliyorum … 

            Galiba bitti , her şey bitti …
            Sen O’na gittin , bende bittin…
            Hayat’ın acımasızlıkları …
            Susar yapıp , çok konuşturdu …
            Doğrusu hala seviyorduk birbirimizi ,
            O nefesinle , sevişmen ile ..
            Dudağımdaki her izde ,
            Dudaklarının izi vardı …
            Duruyorum burada , tam karşında …
            Eğer hala hissediyorsan beni içinde
Gel öp !!!
            Bir adım bile geriye kaçmadan
            Dudakların dudaklarıma değmeye hazırdır ..
            İlk öptüğüm yerdeyiz
            Ayaklarım kaymaya hazır …            


Yazdım …. Bunu şimdi yazdım … Senin için…

            Je t’aime non seulement pour ce que tu es
mais pour ce que je suis quand nous sommes ensemble...



Beni sakın unutma …!
Nurhak(ca)
Melo(ca)
Atar(ca)


P.S. Yayınlamamın tek sebebi dün gece konuştuğum ve bundan sonra hayatımda yeri ayrı olacak bir kişi B.Kylr için , belki bu yazıma kızabilir çünkü rezil etmenin en kolay yolunu seçtiğim için , kolay işleri sevmediğimi anladığı ve zoru sevdiğimi bildiği için :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...