31 Mayıs 2011 Salı

( SAYIN OKUYAN ) CESARETİN VAR MI AŞKA ?

Uzun uzun bakıştık onunla. Arada bir göz kırptım, birşeyler ima etmek istedim..
O da kısa kısa gülümsedi, sanki hoşuna gitmişti. Sonrasında arkadaşlarımın anlattıklarına daldım, bir an unuttum onu. Tekrardan kafamı çevirip baktığımda, yerinde yoktu. Nereye kaybolmuştu ki bu kısa aralıkta diye düşündüm. Ayağa kalktım, çevreme bakındım. O anda tuvaletten çıktığını gördüm ve oturdum yerime.Neyse ki ayrılmamış diye kendimi iyi hissetmiştim. Arkadaşlarının yanına oturuşunu seyrettim. Oturduğu anda, göz kırptı bana. Ben de gülümsedim hafifçe. Sonrasında tek düşündüğüm nasıl  tanışabileceğimdi onunla. Kafa yormam gerekti, ortamdan kopmam, yapılan konuşmalardan soyutlanmam. Neyse ki başarmıştım. Düşünmeye başladım. Arkadaş grubuyla oturduğu için zor olacağının farkındaydım. Bir daha ki tuvalete gidişini beklemeye koyuldum. En kolay yol olarak bunu seçmiştim. Bu arada arkadaşlarla ufak çaplı sohbetlere giriştim. Arada güldük, bazen tartışır gibi olduk.Uzun saatler içinde aklımda hep onunla aramızda geçecek konuşmayı düşlüyordum oysa. Arada da bakıp, kontrol ediyordum. O da her baktığımda, sanki fark ediyormuş gibi arkadaşlarıyla konuşmasını bölüp, bana bakıyordu. İyiden iyiye kendimi iyi hissediyordum. Uzun sürebilecek bir ilişkinin arifesinde olduğumu düşlüyordum. Aslında hikayenin sonunun küçük bir bölümünün fiyaskoyla sonuçlanacağından habersizdim... Tam da hayal dünyamda onla olan ilişkimizin nasıl güzel geliştiğine dalmışken, onların masada bir ayaklanma görür gibi oldum. Bir anda endişelenmiştim. Ona gözlerimi ayırmadan bakmaya başladım. Sanki dur, gitme der gibiydim; ama o bana bir an olsun bile bakmamıştı. En sonunda kapıdan dışarı çıktıklarında, kendi kendime tribe girmiş, ona çok kırılmıştım. Aslında ne kadar da uyumlu bir çift olacaktık diye geçirdim içimden. Sonrasında tuvalete gittim, moralim bozuktu. Kendimi niye bu kadar kaptırdığımı sorgularken, birşey dikkatimi çekti. Aynaların birinde bir telefon numarası yazılıydı, altında da göz kırpan bir surat... Onun erkekler tuvaletine girip, bunu yazdığını hayal ettim. Şaşırdım, bunu onun yaptığına inanmak istedim. Numarayı telefonuma kaydederken, onunla aramızda geçecek o tuhaf konuşmaya hazırlanır gibiydim. Kendi kendime güldüm. Çok ilginçti. Bunu sevmiştim.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...