31 Mayıs 2011 Salı

Hiçlik .!

Susuyor..
Ne yazacağını bilmiyor artık..
gözleri bomboş bir hikayeye dikilmiş..
umutsuz hayattan beklentisiz...
Makyajı çamur içinde simsiyah hayatına bembeyaz gözyaşları sunuyor..
Ucuz maskelerin,ucuz insanların kölesi..
Soruyor...niye??niye??
cevapsız sorular ardına saklanıyor artık,yapmadığı şey değil ki bu..
Dudakları sigaranın dumanına boğulmuş...
Kentin üzerine yağan karanlık yağmuru görüyor artık..
insanların duyamadığını duyuyor...Gecenin bir yarısı ağlamanın acısını hissedebiliyor..
Anlaşılamamaktan yakınmıyor artık...çünkü anlaşılmak ta istemiyor..
düz..dümdüz...
Uzaklıklarda yakmıyor canını..
Alışmış gidenlere...terkedilenlere..terkedenlere...
Hesap sormuyor..bıkmış yalanlardan...boş insanlardan..
bilekleri kanıyor...hayatı akıyor..ruhu akıyor ellerinden..
Satılığa çıkarılmış bir hayat içinde yaşıyor...
Hiç...hiçliğe uzanıyor gitgide......


P.S. Şiir değildir , düz yazıdır sadece anlaşılsın diye satır satır yazdım , biraz saçmaladım ama Hiçlik adınada bişeyler yazılması gerekirdi .. Günü ve haftayı bu yazıyla kapatabilirim kesin konuşmıyım ama Mayıs ayı'nı bu yazıyla kapayacağım kesin , bana ilham veren b.kylr 'a :)
"Bazen her şeye yeniden başlayacak gibi hissedersin,ama öylesine bi kısır döngüye kaptırmışsındır ki kendini.. Bir türlü yolunu bulamazsın işte..Bana yardım et,yolumu bulmaya ihtiyacım var.."
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...