25 Mayıs 2011 Çarşamba

Sabredenler Pardon Pardon ' Kaybedenler Kulübü '

K: Yıl 1917 falan.. Viyanadayız.. işte bizim karl var..

M: Kral mı?

K: Karl

 M: Kral diyoruz işte bi ona..

K: Sakallı işte.. friedrich de var.. friedrich babasının fabrikalarını bırakmış, gelmiş bizim yanımıza.. biz orda bi çatı katında, üçümüz, teorisyenlik yapıyoruz.. ve hiç unutmuyorum.. kahve içiyoruz.. ayçöreği yiyoruz.. bigün dedim karl'a yaa nolcak bizim halimiz.. döndüm karl'a dedim, daha neyimiz var kaybedecek dedim.. ne dedi biliyo musun bana?.. zincirlerimizden başka kaybedecek bir şeyimiz yok dedi, kaan dedi.. fuck off dedim yaa.. sen dedim bu zihniyetle yüzyılı mahvedersin dedim yaa.. ha bu yüzyıl altüst olur dedim yaa.. yarın öbürgün rusyada devrim olur dedim yaa.. nitekim oldu işte..


Kaybedenler Kulübü..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...