12 Ekim 2011 Çarşamba

Unutmayın - Her zaman daha TATLIsı vardır -


lisede
arabesk
ve isyankar
aşık olarak
takıldığım dönemlerde
bir zamanlar
yaklaşık 2 hafta kadar
çıktığım
ve sonrasında
kendisini aldattığım
gerekçesiyle benden
ayrılmış olan
kızın birine
-ki teknik olarak aldatmamıştım-
doğum gününde
bir kutu
-hem de kalp şeklinde-
çikolata göndermiştim.
kutunun içindeki
çikolataların
hepsinden birer ısırık
almış,
ve içine de
şu notu yazmıştım:
“hepsini denedim, ama senden daha tatlısını bulamadım.”
sanırım şokun etkisinden
yahut kızın üzerine
arkadaşları tarafından uygulanan
baskıdan
olsa gerek
1-2 gün sonra tekrar
çıkmaya başlamış,
fakat yanılmıyorsam
1 hafta kadar sonra tekrar
ayrılmıştık.
şimdi
üzerinden yıllar geçtikten
sonra
dönüp bakıyorum da,
hem o sözcükleri
hem de o fikri
çok erken harcamışım.
çünkü,
hem hepsini tatmamıştım,
hem de,
her zaman daha tatlısı
vardı.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...