24 Haziran 2011 Cuma

Yalnızlık üzerine kafa yormalar ...

İstanbul , İstiklal Caddesi...
Fotoğraf Alıntıdır .
 
Ne öyle uzun uzun anlatacak aşklarım, ne de afili ayrılıklarım oldu. 18 yıldan beri derinden sahip çıktığım tek mülküm yalnızlığım oldu.

Hep güçlü göründüm dışardan. Hep yalnızlığı isteyen, kimseyi umursamayan… Halbuki öyle miydi içim? Güçlü görünmek, insanların beni yaralamasına izin vermemek isterken, sevgiden uzaklaş mıydım sahiden? Yo, hayır! Aksine herkes beni çok sevsin istedim. Evet aslında tek istediğim buydu. Oldu mu peki? Sanmıyorum. Kendime kurduğum küçücük dünyamda, sevgiyle büyümek isterken, büyük yalnızlıklarım oldu. Hep tek kişilik düşündüm yapacaklarımı, hep tek bilet aldım her şey için. Hayatımı devam ettirirken bu şekilde, kendime de yalan söyledim hep. “Mutluyum ben böyle”, “amaaan kimseyle yapamam zaten ben.” Sonra o uzun, sakin yolu tek başıma yürürken fark ettim; ‘hayat tehlikeli ve uzun bir yol, burada tek başına yürüyemezsin.’ Ama bir anda kolay olmuyor yol arkadaşı bulmak. Döndüm arkadaşlarıma “gelin birlikte yürüyelim, bu yol çok uzun” demeye. Sonra fark ettim, onlar zaten çoktan bulmuş yol arkadaşını. Olsun, dedim. Kimse yoksa tek başıma yürürüm ben de! Bu zamana kadar tektim, tek de devam edebilirim yine! Birkaç adım attım, baktım bu uzun yol tek başıma bitecek, tükenecek gibi değil. Oturdum, ağlamaya başladım. Ama sesimi duyacak dostum yoktu. Ağladım, ağladım. Yoldan geçenler “N’oldu?” diye sormaya başladı. O kadar kızgındım ki kendime etrafıma da hırçınlaşmaya başladım. Onlar da beni boş verip yollarına devam ettiler. Durdum, düşündüm. Kendime “böyle yaparak ne kadar ilerleyebilirsin ki?” Dedim. Bir anda bütün sevdiklerime, onları ne kadar çok sevdiğimi, sevilmeye ne kadar ihtiyacım olduğunu söylemek istedim. Ama yapamadım. Kendimi o kadar alıştırmıştım ki yalnızlığıma, artık hiçbir şeyi iki kişilik yapamayacağımı fark ettim.


P.S: Yıllar geçtikçe yalnızlığının azalacağına inanıyorsan büyük bir yanılgı içindesin. Yalnızlık zaman geçtikçe azalan değil, artan bir kavramdır zira.
04.04.2011/ Taksim-Tunel

' Yarın İstanbul'a veda edecek olan güzel bir insana gelsin , Bodrum güzeline , tek okuyucuma ... :) '
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...