30 Kasım 2010 Salı

Bu Kasım ' BANA ' Küsmüş .

Geçen Sen Kasım Ayı Ortalarında CEM  Tarafından Çekilmiştir.

Kasım , Kasım , Kasım ...
Yine bitti .Elimizde yine birşey yok ..
Zannediyordum ki bu Kasım geçen Kasımlardan farklı olucaktı ( OLMADI ) ...
" Kasım'da AŞK Başka " Derlerdi .. Doğru !! Sonbahar mevsiminin belkide en güzel ayı ... Aşk kesinlikle Bambaşka Olucaktı ... ( OLANLARA OLDU , 3-4 SENEDİR BİZE OLMUYOR )

Yine yook , yinee yoook ..
Evet , hayatımın geri kalanını O'nunla geçirmek istediğim biri yok ... Var'da istemiyorlar malesef...
Tipsizimdir azıcık , o yüzden herhalde ..
Neyse bir kaç kaçamak yapmak istedim ama kaçamadım , kaçırılmayı istemiyordum , aklımda hep biri vardı ... Beni takip ediyodur , yanlış yapmayayım dedim .. SONUÇ ?   - Koca bir boşluk ve ben sadce...
Hiç bir zaman bu kalbi rahatlıkla taşıyamadım ağır geldi bana , yardım edenim yoktu , sanki fakirdi kalbim , kalbimin kapısını açan yoktu ...

Yalan söylemeyi pek sevmem , evlenme programları izlemeye kalkıştım ... Sonuç daha berbattı belki biri çıkar yaşca büyük olsun , istediği kadar sorunu olsun , olmasını isteyecektim ama vazgeçtim .. Ben o kadarda düzgün değilim , hiç birimiz o kadar düzgün değiliz ...
Twitter sayfamda yazdığı gibi
" Şizofren, azcık deli , psikopatlık mevcut.Taktığı kişiyi rezil eden.İnanılmaz bir TİP.Fakat kendisine iyi davrananlara iki kat iyi davranır!UNUTMA SORUNLUYUMDUR  "
Neyse saçmaladım :)
Oysa bu kasım çok güzel şeyler düşünmüştüm 11.11.11'e çok güzel bir ilişkiyle girmeyi planlamıştım olmadı ...
Bir Kasım Ayı Daha Bitti ...
4 milyar nüfuslu bir dünya'da Kasım ayını yine yalnız geçirerek bir ilke imza attım ...
Nice Kasımlara demek istedim ama ...
Kısa kesmek daha iyi :))

P.s. Nurhakca , Meloca ...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...