29 Kasım 2010 Pazartesi

Beşiktaş'lı Dostlarım İçin ...


Bir FENERBAHÇE Fanatiği olarak , dün ki maçta üstün oyunuyla galip gelen BEŞİKTAŞ'ı tebrik ediyorum...
Ayrıca maçı derbi havasından çıkaran GALATASARAY'lı futbolcuları ve taraftarlarıda kınıyorum...
En güzel yanıda MERT NOBRE'nin golünü alkışlamalarıydı ...

Neyse aşağıdaki bu yazı BEŞİKTAŞ'lı Dostlarıma gelsin...  =)


"Henüz altı yaşındayken terk edilmenin öfkesi ile babasından nefret ettiğini düşünen bir genç adam, sevdiği kadına eski zamanlardan bir hikaye anlatır. Yazının olmadığı çağlarda insanlar duygularını paylaşmak için taş verirlermiş birbirlerine.Taşın avuç içinde bıraktığı his, verenin alana duyduklarıymış aslında. ‘Taş mektubu’ denirmiş bunun adına da. Adam, hikayesini anlatırken babasının her yılbaşında bir ‘taş mektubu’ bırakacağına söz verdiğini ama elinde O’ndan kalan sadece bir taş olduğunu dolu gözlerle itiraf eder. Gün gelir ‘kötü’ babanın ölüm haberini de getirir. Kadınının hatırına giderler son acı görüşe. Adam babasının cansız bedenine yaklaşır, yaşlı adamın sımsıkı ellerini açmaya çalışır ve minicik bembeyaz bir taş düşer babanın elinden adamın eline... Giderayak babamdan bana kalan Beşiktaş ile bugünkü ‘yaralı’ Kartal’ı düşünüyorum. O günlerin taraftarlığı ve taraf olmak duygusuyla, bugünkü global hislerimi ayırmaya çalışıyorum, hiçbir şey aynı kalmıyor hayatta. Yağmurlu bir günde görmüştüm seni, üstünde çubuklu formadan vardı, bir anda tutuldum aşık oldum ben, hayatın anlamı Siyah-Beyazdı...’ "
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...