25 Ekim 2010 Pazartesi

İki Yüzlülük ve Yüzleşme !!

Konumuz iki yüzlülük ve yüzleşme
Tabi her zaman ki gibi kendi çapımda =)


  • Diyeceksiniz bu çocuk ne yapmaya çalışıyor
- Şizofren mi ? Yoksa psikomanyak mı ? yoksa yoksa , aynen YOK ...

Neyse bu hafta sonundan biraz bahsedelim , güzel bi hafta sonu aslında ama bir o kadarda kötü ..
Nasıl mı ?
Oluyor işte .

Cumartesi maç çıkışı eve geldim tabi hayal kırıklığıyla evde uzandım ...
Sonra canım sıkıldı , telefonum rehberini karıştırdım ... Karıştırdıktan sonra eski arkadaşım Merve Ö. 'ye mesaj attım ve yemek yiyebilir miyiz dedim ?
-O da Tamam dedi ve Capacity'de buluştuk , bi pizzacıya  girdik ..
Pizza yedikten sonra , eski konular açıldı , açılan açıldı konuşulanlar konuşuldu ..!

  " Hani benim çok yakın bir arkım var EFE Ö. Diye , heeeh onada konu geldi , geldide ne geldi =) "

Merve Bana öyle bişey dediki ,  " E küp " diye hitap ettiklerimiz malesef , istediklerine ulaşamıcaklar ...
Biraz Konuyu Şöyle Anlatayım :

M.Ö ve  E3'Ler , Bir gün ortak arkadaşlarının doğum gününde buluşurlar ve E3'e biri " Şu ana kadar kaç kişiyle çıktın " der ... E3: " İlkokulda 1 kişiyle çıktım daha da kimseyle çıkmadım der " ..
Bunun üzerine " Bir arkadaşımız " diyelim , E3'e  " SEN EFE İLE ÇIKMADIN MI " demiş ... Bunun üzerine arkadaşlarının arasında küçük durumamı düşmek istemedi ,yoksa başka bi sebepden dolayı , E3: "Hayır çıkmadım , saçmalamayın vs. demiş ... "

Bunu duyduktan sonra Şok oldum =)) (Bim, Dia , Migros)  " :| "

Eee sonra ne oldu biz pizza dükkanına oturmadan önce benim ibne arkadaşım EFE , o ve sırf fotoğraf mak. var diye onlarla takılan tiplerle diğer pizza dükkanında otururken görmüştüm ... Dostum EFE'ye mesaj attım konuşmamız lazım dedim ve mesaja cevap gelmedi ... Üzüldümmm !! Yalan değil .. Ama sonra görmedim diyerek doruyu söledi ve doğru olduğunada ilk söylediğinde inandım ...

Sonra Konuştuk ve bir kaç şey anlattım ve doğal olarak oda bana inandı ...

Şimdi doğruların açığa çıkma vakti geldi beyler ve bayanlar
Asıl herşey şimdi başlıyormuş da biz bilmiyormuşuz..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...