22 Ekim 2010 Cuma

3. Şahıslar..!

Yine oldu , oluyor , olması gerekenler mi ??
Ahh e.ö sen böle miydin , ilk tanıdığım gibi değilsin ..
Sen bana hep büğüdüm diyorsunda , baksana etrafına hep 3.şahıslar yönetiyor hayatını ...
Bir kerede kendi çabalarınla hayatını yönetmeyi denesen nasıl olurdu ...      ========================>>>>>>

Dönelim 2-3 ay önceye , çalışma zamanında ... Kim arayıp sorardı , seni benden başka ..??
Ahh dostum ahh bunu sana anlatmak imkansız sana dediğim şu sadece beynin yıkanıyor farkında değilsin ..
belkide dostlar yıkamak için var belkide beynini dim ???

Sen - Ben .. beraber olduğumuz zaman açılmayan konular , neden başkaları ile olduğun zaman açılır ki ??? 

Çarşamba idman çıkışı , annem geldi dedin ... Bende " oo bre o zaman perşembe bi uğrarım kaşarlı ekmek için demiştim "  ANLAMALIYDIM o salaklarla buluştuğunu , neden mi ??? - çünkü mesaj attım telefonuna ve cevap gelmedi ...

Ahh kardeşim diyorum , aklına giriliyor farkında değilsin ...
Acı verecek duruma soktular farkında değilsin...
Yine kandın farkında değilsin ...
Zaman geçti geçiyor , HÂLÂ FARKINDA DEĞİLSİN...


................. umarım bu noktalar dolar ya da doldurursun .. zamansız zararsız ..!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...