6 Ekim 2010 Çarşamba

3 Ekimden Geriye Kalanlar , Hafızadan Çıkmıcak Kareler ...

Beyoğlu


Nargile Cafe'de Bir Adam .. Kendisi Kendinin Milyon Dolarlık Göbeği Olduğunu İddaa Etmekteydi.. Güldürdü Çok Güzeldi , Güzeldi ...

Benide Çeker Misin Dedi ??
Tabikide Dedim , Yeterki Poz Ver Bana ...

Tabi Bir Saniye Abi , Veriyorum ..
Sağ Yada Sol Tarafa Bak Kıpırdama Çekiyorum ... Çektim ..


Teşekkürler Çocuk ...


Dönerci , İyi Bir Usta ve Çalışan Eller ...

BEYOĞLUNUN O MEŞHUR ARA SOKAKLAR , DAR HER ZAMAN Kİ GİBİ YİNE ÇOK ORJİNAL FOTOĞRAFLAR YAKALAMAMI SAĞLADI ...

Bu Apartmanı gördüğümde direk off keşke bir model yanımda olsada bu apartmanda çekebilseydim onu , ışık o kadar hoş ve sadeydiki anlatılmaz ...
Umarım bi daha yolum o tarafa düştüğünde karşılaşırım bu apartmanla =)

Cezayir Sokağına inen sokak , GALATASARAY !.


ATLAS PASAJI

Türkiye'de bu pasajı bilmeyenler var mıdır acaba ?
Ne Ararsan var , çok eğlenceli , esnaf dediğiniz insanlar dışarıda arkadaşlarınızdan daha sıcak kanlı ..
Issız Adam Daha güzel tanıttı , neden mi ? Eski Dostlarınızı ve yaşadığınız aşkı orada görme şansınız var çnkü ;)

Tünel'den Bir Görüntü , Işık Çok güzeldi ( HAFIZAMDA KALSIN DİYE ÇEKTİM )

ÖZGÜRLÜK !!!!

Bu Fotoğrafa yazılcak o kadar güzel söz vardır ki anlatamam , sırf çocukları çekmek için o Tünel'den Atladım ve çocukları çektim ve en doğrusunu yapmışım , günün en güzel fotoğraflarından biri belkide ...

Açıklama yapmam için biraz özgürlüğüne dair kitaplar okumam kesinlikle şart ...

İstanbul'u bana Anlat Deseler , Sadece Şu fotoğrafı göstermem gerek , İstanbul Demek Beyoğlu İSTİKLAL demek ...

Tabi NOSTALJİ TRAMVAYI unutmayalım ^^ ...

Fotoğrafı çekerken adamın yüzünü çevirmesi =)


YETENEK...

O kadar güzel çalıyordu ki dinledim dinledim dinledim , tabi karşılığında cebimde fazla para olmadığı için bi 10 lira attım ama değdi çok güzel çalıyordu.. Fotosunu çekmeden önce , arabic arabic dedi şaşırdım beni turist'e benzetmiş :)

İlkokul Birinci sınıfdan beri arkadaşım olan HAKAN'ı gördüm Taksim'de yengemizle birden fotoğraf çektim ve beğendi ... ayaküstü bir sohbet ettik ...

Ayrılmayın değerinizi Bilin Kardeşim , KARDEŞLERİM ....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...