17 Eylül 2010 Cuma

İstanbul'u Seviyorum

2 yıldır her ay bir kaç defa gittiğim, Haydarpaşa tren garına her girişimde aynı mutluluğu hissettiğim bir şehir İstanbul. İstanbul milyonlarca insan için çok farklı anlamlar taşıyor fakat aslına bakarsanız benim için öyle olağan üstü bir özel anlamı bulunmuyor. Olmasına da gerek yok zaten.
İstanbul’da ki hayatın hızı, içinde barındırdığı harika tarihi, martısı, köprüleri, sahilleri her şeyi ile zaten özel bir yer. Ayrıca özel bir şey yaşamak farklı olabilirdi belki ama bunlar bile benim İstanbul’a olan hayranlığımı arttırmaya yetiyor.

                                                       Fotoğraf: NURHAK MELO ATAR

Öyle ki İstanbul’a adımımı atar atmaz ayrı bir dünyaya ayak bastığımı düşünüp hızına ayak uydurmaya, çevreyi izleyerek hızla hareket etmeye başlıyorum ve bu bana inanılmaz bir zevk veriyor.
Hayatımın geri kalanını İstanbul’da geçirmeyi istemem de hayranlığımın ayrı bir boyutu. Orada ki fırsatlar, değerlendirebilenler için gerçekten “taşı toprağı altın” deyimi ile örtüşüyor. En azından ben öyle görüyorum. Bu yüzden de İstanbul’u kazanmak için çalışıyorum.
Kolay kolay söyleyemem bunu ama şimdi çok rahat söylüyorum, evet İSTANBUL seni seviyorum…
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...