22 Kasım 2010 Pazartesi

Yazan yazar NURHAK ATAR Bayramda Ne Yapmış :)

1.GÜN

Herkesin yaşadığı ilk gün gibi "Aile" içi bir bayramlaşma oldu.Eski bayramlar nerede kaldı derdim ama şimdiki zaman bayramları bizler böyle yaptık...
Neyse sabah kalktım güzel bir kahvaltı sonra aile büyüklerinin ellerini öpmeye gittim.İlk başta Güneş Halam'ın elini öpmeye gittim oradan kuzenim Onur'u alıp Cafe'ye geçtik " ALATURKA " ...Kendileri Alaturka çalışırlar önümüzdeki senelerde çok iyi Cafe açıcaktır...
Onun yanından çıktıktan sonra Nurettinpaşa'ya gidip Amcam'ın elini öpmeye gittim ... Kapıyı Yengem açtı ve elini öptüm sonra Yalçın Abimle bayramlaştıktan sonra uzun uzun sohbet ettik.Tabiki Amcam Emekliler Kahvesinde ve İbrahim Abimde kurban kesimi ile ilgileniyordu.
Sonra evde bi işim olduğu için çıktım ve eve gittim tabi Yengem bizi akşam ANGUS ETİ yemeğe çağırdı =D  (ÇOK GÜZEL ETİ)

~ 2 Saat Sonra :)  ~

Eve geldik hemen yemeğe geçtik yedik yedik yedik.Karnımız fena halde doldu.
Zeytinyağlılar , Dolmalara , Piyazlar , Et , Fındıklı Pilav ... Hepsi Çok güzeldi :) Sonraki Tatlıyı Saymıyorum bile ...

Ardından Ben , Kuzen , Ablam Yeşilköy'e gitmeye karar verdik , ilk önce mekanları gezdik Maranta , Y.köy'de bir kaç mekan ama en sonda Balkon'a oturu verdk , orada Mehmet Abiyle bayramlaştıktan sonra oturduk bişeyler içtik muhabbet sohbet derken Kuzen bizi eve bıraktı ve ilk gün böle bitmedi :D Eve geldik DVD izledik Ablamla =)) FACEBOOK'UN DOĞUŞU ... Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediceğim bir filmdir =D... Tabi sonrada mışıl mışıl yattık ...

2.GÜN

Başladık ikinci güne,tabi biraz geç başladık çünkü ilk günün verdiği yorgunluk saat 11'e kadar yatmamı sağladı.Hemen kahvaltı yaptıktan sonra Kerem arkadaşıma attığım mesajla direk İstanbulspor - Malatyaspor maçına gittik,Tabi onlar beni bıraktı.Yenibosnaya kadar tek başıma gittim =D.Orada Protokolden maçı izledik .Malatyaspor'un 35 metreden ve penaltıdan attığı gollerle birlikte maçı 2-0 galip gelmesini bildi.
Oldukça genç takımdı Malatyaspor ve o takımda oynayacaktım yeni sezonda ama vergi borçlarından dolayı olmadı :)).Transfer yasağı vardı.Kısmet değilmiş ...

Her neyse maçtan sonra Kerem ile birlikte İncirli'de indik ve meydan'a kadar yürüdük.
Orhun arkadaşımıza mesaj attık ve Capacity'de yemek yemeğe gittik.Tabi daha Level atlayamadığımız için Burger King'de karnımızı doyurduk ve evlere dağıldık.Ben ertesi gün Harry Potter'a gidicem diye Altıncı filmi olan MELEZ PRENS'İN CD'sini gidip aldım ve onu izledim ... (AZCIKDA ALKOL ALDIM) ==> şşşt ...
3.GÜN

Perşembe günü naptığımı pek hatırlamasamda güzel bir gün olduğunu düşünüyorum ( SONUÇTA TATİLDİ ).Büyük ihtimal evdeydim DVD izledim.Akşam vaktini çok iyi hatırlıyorum.Burak arkadaşımla Msn'de güzel sohbet ettik.
  • (HARRY POTTER'IN SON FİLMİNE GİDEMEDİM)
4.GÜN

Cuma günü bugün benim için çok yoğun bir gündü,ilk başta Florya'ya tesise gidip arkadaşım Burak'ın idmanını izleyecektim ve ayakkbılarını alıcaktım.
Sonra Bakırköy'e dönüp sinemaya gidicektim ve sinemadan çıktıktan sonra direk idmana gidicektim ve eve gelip o yorgunlukla yatacaktım :).

• Sabah kalktım ve güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra Tren'e binip Florya'ya gittim.Oradan Metin Oktay Tesislerine Burak'ın yanına :) İdmanı izlerken Coşkun Abiyle güzel bir sohbet ettikten sonra idman bitti. Ayakkabıları aldım ve sonra eve geri döndüm eşyalarımı hazırladıktan sonra sonunda Harry Potter'ın son filminin ilk bölümüne gidicektim.Tabi araştırmalar sonucu en yakın Türkçe Dublajlı yer Metroport AVM ...

Gittim Metroport'a ve biletler tükenmiş ama ne olursa olsun bugün o filme gitmeliydim :).Hemen Bakırköy'e geri döndüm Avşar Sinemasındada yer doluydu hemen Carousel'e Sinema Pink'e ve yer bulabildim ama İngilizceydi filmin orjinalıydı :).Gayet güzel filmdi çok hayran kaldım.Tanıyanlar beni bilir ne kadar Harry Potter fanatiği olduğumu ve arşivlerimde herşeyide vardır :).Ayrıca Hermonie Granger yani EMMA WATSON'a aşırı hayran kaldım ... <3

Film bittikten sonra hemen idmana gittim,güzel bir idman ve eve dönüş yolunda Efe ve İlker vardı.Yine sallamalarla geçen bir yolculuk ve eve varış :).Yattım dinlendim ve yarın'a iyi bir başlangıç yapmalıydım...

5.GÜN

Cumartesi Günü işte hayatımda unutamıyacağım günlerden bir gün daha ama hasta olmuştum bütün bayramın yorgunluğu vurdu tabikide ama iflas etmemeliydi vücudum :).Çünkü Aras abilerle kısa film çekicektik ...

Yine güzel kahvaltı yapmam lazımdı.Hayatımda vazgeçmediğim tek şeydir kahvaltı umarım anlamışsınızdır :)
Kahvaltı yaptıktan sonra buluşma yeri olan Titanic Hotel'e gittim orada Aras Abinin,Abisi Aris Abi karşıladı.
Ekipmanların hazır olduğunu gördm,kişileri bekledikten sonra Meydan'daki çekim alanına gittik Meydandaki çekimler başarılı bir şekilde bittikten sonra,Ataköy'deki çekimlere gittik oradada hoşca vakit geçirdik ve filmi montaja soktuk.Tabi ben yine usta kareler çektim :D

Eve geldim ve Annem çiğköfte yapmıştı :D Direk daldım çiğköftenin içine.Sonra çektiğim fotoğrafları düzenledim,gayet iyi kareler yakalamışım :)

Sonra Harry Potter'ın son kitabını okuymaya başladım ...

6. GÜN

Pazar Günü artık kazanmamız gereken bir maç vardı.Klupte toplandık ve Ayazağaya maça gittik.Güzel bir maçtı harika top oynadık.Cezam nedeniyle yine tribündeydim ama yüreğim sahadaydı.O kadar çirkef bir takımla maç yapıyordukki , inanılmaz derece kötü bir takımdı.Maçtan sonra atılan tekmeleri sayarsak eyvah eyvah.Herşeye rağmen 2 penaltı verdiler ama yararlanamadılar penaltı değildi çünkü ve maçı 2-0 galip gelerek mutlu bir şekilde Bakırköy'e döndük ve Batuhan kardeşimizin Annesinin yaptığı börekleri ve kurabiyeleri yedik :) .

veee Eve dönüşşşş ...!

Eve geldim tabi hastalığın verdiği yorgunlukla hemen fotoğrafları düzenliyip arkadaşlarıma gönderdim kendimi banyoya sonrada yatağa attım.Sonra mışıl mışıl uyku ve yeni haftaya hazırladım :)

Şimdide bu yazıyı yazıyorum , sizleri seviyorum .. İYİ SEYİRLER ...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...