31 Ekim 2010 Pazar

Bay İlker K. ile Röportaj ..!

Hayet Fakat Makat , Kullan Dereceyi .. filminin ana karakteri olan " BAY İ "  ile küçük bir röportaj yapma şansı yakaladık.Yaptğımız Röportaj sonrası , Bakalım siz neler düşüneceksiniz?..

N: Merhaba İlker K.
İlker K. : Merhaba Nurhakcım..
N: İstersen önce seni tanımayanlar için biraz kendinden bahset. Kimdir İlker K. ??
İlker K. : 17 Yaşındayım, Bakırköy Lisesinde lise hayatımı sürdürüyorum. Spor (futbol ) ile yakından ilgiliyim.Yakınlarımla ve özelliklede kendimle vakit geçirmeyi severim.
N: Anlıyorum. Pekiiii Yakınlarınla yakınlık derecen nedir ? İsim verme şansınız varsa isimlerini alabilir miyiz ? Ve Hepimizin var aslında yakın dostları . Peki ama bunu binaları(kıçlarını) havaya kaldırarak mı sağlarsın ?
İlker K. : Sakin Ol
İlker K. : Gerçekten kendime yakın hissettiklerimle aram gerçekten iyidir. Maneviyata çok önem veririm,maddi olarak  çok sık görüşemesekte bana gerçekten'' saygı duyan '' insanların her zaman yanında olurum. Örnek vermek gerekirse efe ve  kubilay çok değer verdiğim kişiler.Deyimin pek hoş değil fakat onada cevap vermek gerekirse,kimseyle yakın olup götlerini kaldırmam. Ben kimim ki birisinin götünü kaldırabileyim ? Baştada kendimi tanıttığım gibi,ben ilker kafalıyım ; Basit bir halk insanı..
N: Şimdide Siz Sakin olun İlker KAFALI... Basit bir halk insanı Evet basit bir halk insanı dediniz , çevrenizde halk arasında sevilir misiniz ? Arkanızdan çok mu sallanır yoksa daha az mı sallanır ?? Kısacası Sallanır mı ??
Ve Daha demin futbol dediniz , futbolu hangi klupde oynamaktasınız ??
İlker K. : Çevremdeki insanlarla ikili ilişkilerim gayet iyidir. Arkamdan konuşulmasını gerektircek davranışlarda bulunmamayada gayret gösteriyorum. Deyiminizle sallandığını sanmıyorum.Yücesporda futbol oynuyorum.
N: Çevren , Çevreyolu gibi gösteriliyor ... Çevirende çevirilmiş gibi konuşuluyor... Yücespor'da Top oynaman çok güzel gelecekvaad eden bir klup olarak gösteriliyor ... Stiliniz Beşiktaştaki ALİ EREN'e Benzetildiği söyleniyor buna ne diyorsunuz ?
İlker K. : Lan titreşim atıp durma bekle brz konuştğm kişiler var yazıcm bkle...
İlker K. : O bazı art niyetli insanların düşünceleri olmalı,beni iyi tanıyan insanlar böyle birşey olamıycağını biliyor zaten. Evet yücespor altyapıdan çok sayıda oyuncu çıkardı. Gelecek planları olan sporcular için iyi bir çıkış kapısı olabilir.
 Benzetilme konularını hakkında pek bir şey söyliyemiycem, o da mı yedek kalıyor ? 
N: Çok doğru söyledin. O bazı art niyetli insanların düşünceleri ... Pekiii yeni aşklar bekliyor mu bizi? Yani yeni projeleri var mı İ’nin???
Yani Yeni Tren istasyonu kaçamakları , Ata park ?
İlker K. : Kısmet.
N : Bu Kadar mı , bu kadar uzun soruya , bu kadar cevap ?
İlker K. : Önemli olan uzun olması deği anlamlı olması   Kısmetse olur zaten, fazla birşey söylemek istemiyorum.
N: Bu kadar sempatik olmanı neye borçlusun nasıl böıle olabiliyorsun Türk halkı neden seni bu kadr sevdi  ?
İlker K. : Haha teşekkür ederim, sempatiklikten çok sanırım insanlarla iyi ilişki kurabilmemden kaynaklı 
N: Aşk , Para , Sex üçlüsü hayatındaki yeri nedir ??

Soruları daha fazla kaldıramayan ilker kafalı , röportajı erken kesip , her zamanki gibi TUVALETE GİDİP 1 SAATLİK GAZETE OKUYUŞUNA GEÇTİ .. İYİ İNDİRMELER ..!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...